FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

H επιστροφή με νόημα για τον Kubica

Ο Robert Kubica δεν παρασύρεται παρά το ντόρο που έγινε σχετικά με τη συμμετοχή του στις δοκιμές εξέλιξης της Βουδαπέστης. Μετά το πέρας του διήμερου τεστ εξέλιξης που έλαβε χώρα στην πίστα του Χανγκαρόρινγκ, όλοι ασχολούνταν με το τι έκανε ο Robert Kubica. Και όχι άδικα. Ο Πολωνός επέστρεψε μετά από 6μιση χρόνια πίσω από το τιμόνι σύγχρονου μονοθεσίου και έκανε 142 γύρους στο σιρκουί της Βουδαπέστης με τη Renault R.S.17. 
O 32χρονος έδειξε πως έχει την αντοχή, παρά την κακή εικόνα που έχει ακόμα το δεξί του χέρι, που σχεδόν ακρωτηριάστηκε τον Φεβρουάριο του 2011 κατά τη διάρκεια ατυχήματος στο Rally Ronde di Andora. Έδειξε όμως πως έχει και (μέρος έστω) την παλιά του ταχύτητα αφού σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο της ημέρας. Σύμφωνα με πολλούς, αυτό ήταν το πρώτο βήμα μίας ενδεχόμενης επιστροφής το 2018. Όμως παρά τα θετικά μηνύματα, ο Kubica έδειξε πως πατάει στη Γη και πως το τεστ αυτό, δεν του εξασφαλίζει θέση επίσημου οδηγού στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 
"Θα ήθελα να έχω κι άλλες τέτοιες ευκαιρίες αλλά η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν θα προκύψει κάτι τέτοιο. Θα δούμε. Αν δει κανείς που ήμουν πριν από τέσσερις μήνες και που είμαι τώρα, έχουν αλλάξει πολλά. Και έχουν αλλάξει πολύ γρήγορα. Αν λοιπόν σε αυτό το διάστημα βελτιώθηκα πολύ και έκανα πολλά βήματα προς τα εμπρός, όλα μπορούν να συμβούν στο μέλλον. Όμως πρέπει να είμαι ρεαλιστής, τίποτα δεν θα είναι εύκολο. Στόχος μου είναι να αποκτήσω ξανά ρόλο στη Formula 1 αλλά δεν ξέρω αν θα έχω ξανά την ευκαιρία. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: αν δεν συμβεί, δεν θα απογοητευτώ καθώς βλέπω τα πράγματα αρκετά ρεαλιστικά", είπε ο Kubica μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου. Photo Credits: renaultsport.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια